fredag 11 februari 2011

En Sån Karl



Mycket talar för fördelarna med att vara singel! Men är det en sak som talar till det negativa är det när man skall försöka att leva hälsosamt och ta det lugnt en fredag som den här. Och alla andra damer i ens närvaro låter männen locka till sig dom med kyssar och närhet, och även om jag tycker att jag har ALLT att locka dom med hit istället! Så är det en sak jag inte har... Det där lilla extra som fyller ut det tomrum som kvinnan tydligen vill ha en fredag kväll som den här! (*U*!!!!!!!!) Utom jag dock, som motsäger mig allt vad män heter!!!!! Ensam är STARK, och har man valt att vara ensam, skal man sannerligen inte låta sig luras=)...

Dock är det svårt att hålla sig ifrån att dra sig ner på stan på en liten öl! Särskilt när jag nu har lyssnat på min stundande favvo låt- Queen " Don´t Stop Me Now" och dansat mig yr och anfådd och fått lyckorus! Lite svårt att ta sig samman och städa och skriva projektarbete vilket är kvällens plan!

Men det finns fördelar!

1. Man kan äta kaviarmacka och vräka i sig mat med vitlök utan att riskera att man förstör kvällen för någon med en förpestande andedräkt!

2. Man kan skippa att duscha och för att inte tala om att skita fullständigt i att raka benen!

3. Man har ensam rätt till TV kontrollen...

4. Man kan kolla på dokumentär utan att någon påstår att man är tråkig.

5. Man kan bada badkarl själv utan att vara osocial och man kan traska runt i lägenheten inkladdad i ansiktsmask och underkläder från landstinget, sjungandes till Lill Lindfors " En Sån Karl" och dricka en folköl, utan att någon tycker att man är oattraktiv och påstår att man för alltid kommer vara utan karl om man beter sig såhär och att man verkligen bör byta om...

mm mm mm mm mm mm med mera.

Så helt fy skam är det inte, och hjärnan och kroppen lär verkligen må bra. Men i morgon, då fasiken, då är det ALL IN med utgång och dansande! Och jag skall göra det Brutalt jäkla bra!

För övrigt har jag idag städat min garderob till perfektion, det luktar rengöring och kläder ligger som kläder bör! I färgordning!

Nä, nu skall det färgas hår och dammsugas!

//En trevlig fredagskväll till er alla!



1 kommentar:

Anonym sa...

"Minns du hur vi skrattade?"

/Pedro