onsdag 16 februari 2011

Sovmorgon och Lyxfrukost!

Så nu sitter man här och njuter av den kanske sista slöa slappar dagen som student. Nu är det nämligen två dagar jobb, och sen på måndag börjar praktiken. Och sedan är det slut!!! 

Jag ser på det med blandad, förskräckt förtjusning... Jag kommer sakna mina sovmorgonar, med springtur och lyxfrukost! Men jag vet också att för mycket ledighet fördärvar mig! Det är konstigt, men desto mer jag har i skolan och på jobbet, desto mer effektiv blir jag på fritiden. Så jag behöver helt enkelt det här! Och jag näst intill längtar lite! Helgerna är ju så mycket bättre när man varit effektiv hela veckan... Och det kryper smått i kroppen... och jag hungrar efter lite utmaning!

Men tills i morgon, skall jag leva studentliv fullt ut! Skriva lite projektarbete, läsa ELLE och springa till kylskåpet med jämna mellanrum. Lyssna på musik, skypa lite, dricka kaffe och filosofera. Funderar även på att måla en tavla då jag är ensam hemma i kväll! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Hela diskhon var ju full med brädor, och nätet? Ja det låg ju i fickan"

//Pedro

internet marketing blog sa...

Very cute post. :) You should update your blog sometimes soon.