tisdag 15 februari 2011





Två dagar av ineffektivitet har besökt damen Cecilia. Frånsett att jag hämtat hela mitt f.d förråd och samlat in det i mitt nya förråd. Dock är det nya, mkt mindre än det gamla, vilket också betyder att jag numera måste ha ännu mera saker framme och numera har ett ännu mera orymligt rum/garderob. Men det är dock BRUTALT fint!

Jag börjar att få ihop det, men min ineffektivitet har fått mig att mest flytta runt saker, snarare än att hitta den bästa platsen! Olikt mig som oftast vet vad jag vill ha... IOF så vet jag VAD jag vill ha, bara inte VART!=)

Jag ser det dock som en utmaning, lite som att få in en fotboll i en apelsin... Ingen som har lyckats hittills, så gör man det, och lyckas riktigt bra är man både garanterat först med att lyckas och exceptionellt bra på planlösning!

Jag misslyckades dock totalt med min utgång i lördags, däremot blev det en tokkul helfest. Och det är väl ingen idé att gå ut när man har så fina vänner samlade=)... jag är inte minsta besviken över att jag missade en natt på stan...

Min kamera är icke existerande, så bilderna är stulna från Frida och Emma.

























Inga kommentarer: